مارکوس کلین مدیر مرکز توزیع جهانی شرکت دایلمر و مرسدس است که به همراه آندرس بکس مدیر خدمات جهانی مرسدس از شرکت ستاره ایران بازدید کردند . این شرکت نماینده رسمی مرسدس در ایران است و در کرمان واقع است.

اهداف این سفر و بازدید با توجه به آنچه که خود آقای کلین اضهار داشته است  در رابطه با کسترش خدمات این شرکت در ایران است.

ایشان اضهار داشتند که نمایندگی ما در یک شهر نماینده چهره واقعی مرسدس است و باید به نحوی باشد که مردم بتوانند به آن اعتماد کنند.

ایشان افزودند ما به کشورهای مختلف سفر میکنیم و نحوه کار نمایندگان خود را مورد بررسی قرار میدهیم و نحوه کار شرکای ما در ایران به نحوی است که انگیزه ما برای فعالیت بیشتر در ایران را افزایش میدهد.

وی نمایندگی خود در ایران را بسیار عالی و مطابق با استانداردهای جهانی توصیفل کرد و افزود نحوه کار این نمایندگی به قدری خوب است و کف نمایندگی به قدری تمیز بوده که میتوان مستقیما روی آن غذا خورد

ایشامن خاطر نشان کردند نمایندگی ما در ایران انبار های خوبی دارد که در آن فقط لوازم جانبی و قطعات مرسشدس نگهداری میشود و مشتری در قبال پرداخت پول بیشتر در عوض کالای مرغوب دریافت میکند.

ایشان از سرگیری رابطه با ایران را باعث خوشنودی دانست و افزود برادران دلیلی در ستاره ایران یکی از نمایندگان خوب ما در این منطقه هستند

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: